röda rubriker sviker

har inte ett jävla skit att skriva om i bloggen egentligen.
skulle ju kunna tala om att jag ÄN EN GÅNG har blivit sjuk. eller ja, förkyld väl. jävligt kul. är väl en sisodär tredje gången på tre månader. ihärdigt jävla skit. har legat hemma och dödat hela dagen idag. även det var ju svinkul verkligen. heh. vill inget hellre än att niclas ska överraska mig med att komma hit med en massa kärlek. åh.

missade den afrikanska dansen idag OCH första matte b lektionen... den sved lite. men vad gör man?
sitter där jag legat hela dagen, i min säng, med klåda i bröstet, näsan och i halsen. kens brao. ganska ironiskt att det var jag som lagade maten ikväll, haha. hoppas att bacillerna tvärdog i ugnen. vill bli frisk och sen vara frisk för att hitta på en massa saker! typ börja träna, åka iväg nånstans med niclas, hälsa på annika, agnes och sofi osvosv. aaah. moms!

hejehej

 tjusigt som fan detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0