not so much of a sunny-sun-day

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej.
understillat.

kom nyss hem efter att ha övningskört med mams. KÖRDE I RONDELL! gick kalas. ohsåbra. kan säga som så att det är något jag minst sagt har farat över. iochmed att jag lätt blir stressad när jag ska iväg och det är många bilar runt om mig. så, ekvationen lyder: olivia + många bilar + väjningsplikt = dumpad koppling. haha.

gick i skolan i fredags! var mer än trött när jag kom hem, mådde typ sämre än när jag vaknade. typiskt som aaseeh. vaknade rätt tidigt i lördagsmorse men låg och läste i 'before i die' ett bra tag tills jag klev upp ur sängen och fixade frukost runt 12. najs. körde moppe en sista gång för i år till garaget på österby i spöregn. resulterade i slickfrilla och blöta, mysiga kläder. åkte sen med mams å anders till återvinningsstationen för att lämna en massa skiet, åkte hem, duschade, hämtade majs vid busshållplatsen och tillbringade sen kvällen med min majs och lite film. fett möjs. idag so far har jag hjälpt mamma med att städa lite, pluggat, övningskört och blivit ännu lite mera förkyld tror jag. mor tror på bihålsinflammation, vilket känns skönt. ja. nej.

den gångna fredagen till ära var jag å majen å fotade lite i innerstan till världsarvstävlingen, blev lite lagom plöjda bilder eftersom att vi inte hade nån vidare kreativitet. dessutom så svek tiden oss med att spurta som vilken marathonlöpare som helst.

ny vecka, ny regering och förhoppningsvis mindre förkylning imorn.
go'kväller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0