vips

hej.

har gjort av med på tok för mycket pengar idag. egentligen.
men min sköna tanke var; ähvaaafaaaan. har pengar jou. (blink/fniZz)
händer inget allvarligt. en gubbe på bussen gurglade sina sista inälvor idag hörde jag.
höll själv på att gurgla upp ett och annat. heh.
lagade mat när jag kom hem åt mig och mams. åt sen som typenefterrätt -satsumas- MOOOMS.
imorn ska det rensas klääääder, ut å gå om vädret bestämmer sig för att vara vackert, övningsköra, plugga lite, CHIIIIIIHILLA. sen åker min babe. suger dubbelhängd balle om jag får sägare själv. (hade velat åka meeee, men 18årsgränsen slår mig i ansiktet) nalen fifän! hoppas att det går skeitbra iallefall.
köpade fint nagellack idag som jag ska måla på mina naglar nu vare tänkt.
tror att jag ska ta och fullfölja den planen.

hejdå.



lite ansträngd, mycket snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0