hej mitt 5-över-1-ragg.

ibland är det svårt att förstå sig på sig själv. vad gör man liksom? ah. snubblar fram ur mörkret. vilken tur för mig då, att jag har världens solsken. hm. inte illa pinkat.

sitter uppe klockan ett på natten bara för att jag ska vara så trött som möjligt imorn när det ska rensas sly och ätas korv. inte vilken korv som helst. CHORIZO TILLOME! finns ingen godare fet korv. ai. är så jävla crazY att jag inte är trött än. nästan så att jag blir trött av att tänka tanken på att inte vara trött. ser min pek? naj. fattmanjo.

jag tror jag vill göra nåt drastiskt snart. en piercing till? färga håret? göra nåt med håret? äta bajs? nä. inte i dethär livet. MEN NÅNTING PLEJS.

kanske ska ta och plugga lite? ja.. varför inte egentligen? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0