chips o'hoy

gav fullständigt fan i att gå till spanskan idag. antagligen har vi inte heller idag någon vikarie och dessutom kan jag göra det jag behöver hemma. går på en pisskvart.

faktiskt så kändes det mest rättvist då jag och alla andra ettor sverige runt plågades utav nationella i matte. det sög. antingen gick det käpprätt åt bajjan eller så gick det hyfsat. jag hoppas att gud är med mig så det iaf gick lite bra. wellwell, pollenallergiker är det tydligen modernt att vara. får väl påstå att jag hänger med i trenderna då. annars vetifan varför jag känner mig svullen i ansiktet osv.osv. inget gnäll.

blir nog lite fenix live ikväll ska vi se. nickemin ska ju spejjjjjjle med sin rusta-gitarr dåra. fint sörrö sören.
nu ska vi pluggeee. jeee.

häj

ajuste. i mitt horoskop dagen till ära stod det något i stil med att jag inte skulle lata mig. jag skulle tänka på sommaren och träna. haha, ere sånt man vill höra eller? fan asso.

häj fo real

Kommentarer
Postat av: Annika Eriksson

GAH PUSS PÅ DIG ÄLSKLINGSOLIVIA<3

nej jag hade inte heller sett alla, förän jag va i västerås, då blir det ju extra kul:D:D

nej då, inget modellande särskilt seriöst, men pusspuss!

2010-05-13 @ 01:43:30
URL: http://aannkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0