pewpew

cannot believe that it has been eleven days since i last wrote anything. pretty handsome awkward = brao laut.
menne. menne.. menne... MENNNNNNNNNNEEEE! ...........? tror jag tänker att det finns viktigare saker i mitt liv än att skriva blogg. även fast... det knappt finns viktigare saker. ointressant liv? check. pulling in strings i don't know how to handle. kan väl ungefär säga att mitt liv numera består av niclas, niclas, niclas, familj, skola, madde, tilda, sara, mat, bajsa, sova, träning av knäet. vadfan har hänt med gamla olivia? har jag mognat som en jävla alfalfagrodde i hönsgödd jord eller? känns som att allt det vuxna har sprungit ikapp mig och nästan vinner racet. ska nog ta och springa ifrån igen.

pier-fucking-pressure i sommar ska bli apnajs. ta mig på orden, eller brösten.
hallej




lite kortare, lite mindre, lite bättre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0