till dig.

som förälskelsen från i fjol helt och hållet omringade mig med värme, har nu solens strålar gjort detsamma. min sommar är du. var. kanske förblir. som mina ögon fick mig att fascineras. det enda jag såg, dig. i dina armar höll jag plötsligt till. kändes som hemma.

värmen biter mig i huden. stannar där, breder ut sitt pigmentgivande vitamin. färgar av sig på mig. sommarbären smakar gott. som de ska. lyssnar till härliga melodier, låter tiden ta upp min tid. gör inget om dagarna passerar utan att något egentligen händer. känns som solskensmoln.

socker älskling, mitt socker. min energi. min vila. min glädje. mitt exeptionella eufori, remember?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0