wromwrom seja ja!

är så upprymd! har inte en blekaste aning om vart ifrån det kommer. allt känns så lätt! förutom övningskörningen dåra... haha, MÅSTE verkligen fortsätta. är så seg.
well. trokigt som rackarn är det att jag inte hakar fide på lördag, jobbar på söndag så åka fram och tillbaka till jordens ände känns inte relevant. blir att ligga hemma i sköna, sköna sängen framför men in black 2 på 3an eller vare va! :p låter som en duglig kvällen-innan-jobbet-sysselsättning tyka ja! trokigt är oxå att pälsirälsen min ligger hemma i 100 ggr värre förkylning än vad jag hade. (min är väl inte helt väck dock.) varm som en sommardag, halsont, huvudvärk och täppa lite här och där lider han av, stackarn. tenka pådi sötenos. <3
han gick med på att jag är lite bäst i världen eftersom att jag påminde honom om att han hade ironman att se på! så den filmen har han väl numera somnat till antar jag :) klingar snajs i mina öron, sömn är suvvvvvveränt när man är förkyld! tydligen hade han inte kunnat sova i nättras dora så han får ta igen det nu helt enkelt :)

jåbbet idag var roligt, tiden gick så... fort! lite skumt, men himla behagligt.
har precis skådat USAs b-kändisar gnugga skinn och bete sig översexuellt i american pie's ganska sköna rulle, beta house, inte första gången jag såg den och än håller den faktiskt måttet. spykalaset är en aning för mycket, haha, jävla spruteri! shiet.

hoppas att jag får se kissie i veckan, hon som är så snygg och originell! framförallt så är hon ju så otroligt intelligent. åhh. fina, rosa kissie. KLAPA KATEN. ha-ha.

the ark och daft punk irrar runt i min skalle från ingången = mina öron. JAG GILLAR DÄ. så skönt allt blir av att vara allt annat än negativ. vill ha lite mer sol på mina lediga dagar och skulle vara schysst om solen kunde bruna ner mig ordentligt så att jag slipper sola varje dag. det går ju inte vaaaaaaa. har ju jåbb ja måst sköjte! :)
jobb på sommaren är för övrigt fett överskattat. sommarmånaderna är ju de månader man INTE ska jobba liskom. welliwelli (igen(!) mycket well här och en parentes i parentesen, jag är fiffig jag!) såg att jag är ganska snygg i spegeln. gillade det jag reflekterade. skumt att tänka hur andra ser en egentligen. jag kanske inte alls ser ut som mig själv i nån annans ögon? i deras ögon kanske jag ser ut som deras bild av "olivia". ah, knasiga värld. skulle vilja säga hej till hela jordens befolkning. då hade man lätt hamnat i guinness rekordbok. fan va coolt.

naj naj naj! nu har satc feting börjat och JAG behöver sova. gjorde samma excellenta misstag som igår, drack kaffe innan läggdags :) ganska ointelligent gjort MEN ACK SÅ GOTT! dricker nog bara kaffe när jag mår skitbra tror jag. annars smakar det prutt. i alla fall, som jag inte föll för, så var kaffet denna kväll KALLT. smarre. måste lära mig linda's knep med iskaffe. sjuuuuuukans gott. (det kan jag däremot dricka hur mycket som helst av, närsomhelst)

wo-wo-wo nu har jag skrivit mycket! skulle tro att jag långt ifrån har skrivit såhär mycket någonsin i min lilla blogg. borde skriva mer om pingviner jö, namnet guys. ja, herregud, hoppas att någon läser nurå. har samlat mina skriva-ur-fingrarna-tankar just i detta inlägg. hallelujah, praise the lord and amen! vill åka utomlands med min pojkvän och bara bry mig om vårt liv tillsammans i antingen EN eller TVÅ hela veckor. skulle har suttit som en jävla dask i baken. aj lav jo min söta bejb.

snopp o'hoj









förgyller detta inlägg och slänger för syns skull upp 4 sjukt snygga bilder på 2 sjukt snygga människor. ja, jag menar allvar med att vara utsökt och irriterande självgod. bara för att jag mår så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0