remembering

skriver från sängen. min nya säng, min nya dubbelsäng. plötsligt känner jag mig liten igen. har varit en bra dag idag. minus är att jag de senaste timmarna har känt mig lite halvt illamående... hoppas att det stannar där och att jag mår fint när jag vaknar imorn.

har fikat på café tidsfördriv med johanna och nickemin idag, det var mysigt. sov även hos trollpojken, det var verkligen behövligt. som ett fuktgivande balsam åt mitt hår ungefär. (på riktigt.) MÅSTE fixa en klipptid inom kort, ack så slitet det är.

har färgat håret.
har ätit äpple och persika ikväll.
saknar, längtar och älskar mitt... hjärta. inte muskeln inombords då, utan, människan i mitt liv. hoppas att han sover jättegott nu. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0