sköna gröna plasthandskar

hur fan orkar man lägga så jävla mycket energi på att vara negativ egentligen?
jag gör ett nyårslöfte till mig skälv att sluta koncentrera mig på negativa saker, såhär en... 8 dagar för sent. det mesta negativa får helt enkelt bara passera och irritera någon annan istället. vad sägs om det? :)
ska nog lyda niclas lite på denna front. mjaha

kiul.

nu ska jag snart äta västerbottenpaj med kräftstjärtar och romsås tillsammans med mammen och anders. efter det blir det en fettans stor gino att sluka, självklart är det jag som har gjort den! fan vad duktig jag är. imorn händer det först lite roliga saker, sen mysiga saker och sen FETT mysiga saker :)

puss världen, i'll save you a piece of pie



jävligt söt niclas på nyår

Kommentarer
Postat av: J

Låter bra!! Mitt nyårslöfte att ta skolan på fullaste allvar, och vara närvarande på lektionerna! Och sedan har jag ett löfte till mig själv som du också borde ha till dig "Ge ALDRIG upp!"

2010-01-10 @ 20:11:01
Postat av: oliv

2010-01-11 @ 21:48:42
Postat av: oliv

så sant johanna, i won't ever give anything up!

2010-01-11 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0