nejr i kjellarn?

tjena.

låter mina öron bemötas av owl city för detta ögonblick. kanske är det så att jag är busig och byter till taking back sunday om en sisodär 2 sekunder? ja, det blev så :) båda är = mycket bra musik.

jag har trivits idag. verkligen trivits med tillvaron. kände mig fin. känner mig väldigt värdig ett välmående med en lycklig uppsyn. för det är precis vad jag är, jag är lycklig. brukar tänka på att om man ler mot världen, ler världen tillbaka mot mig. lite mysigt. även på det viset att det faktiskt fungerar :)

har tänt en rökelse i mitt rum. den luktar ganska gott, men starkt. det är ju trots allt rökelser i mitt stjärntecken. vattumannen. fick det i julklapp av monika, pappas tant. trots att jag är vattuman och snart har varit det i 17 år så har jag då aldrig känt mig som en kille. coolt va? kanske inte så himla, men varrå?

mamma ropade just. hon undrade om niclas skulle äta här. "nä", svarade jag. det ska han inte heller. men jag ska äta här och jag antar att det är snart. blir korvstroganoff, gutt! mamma är söt.

hejdå.


Kommentarer
Postat av: Mamma

..e´"nån annan" som e´Sötast...vet det...å Hon heter Olivia å e´egentligen en Trollunge <3

2010-01-12 @ 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0