misskalkulerat monster

gårdagen, dagen före det och även dagen före den dagen gjorde mig lycklig. eller borde jag kanske skrika ut att det var Han som gjorde mig lycklig? vi låter det vara osagt. en månad minus en dag tills min betydelselösa födelsedag idag. häftigt. 17 år om 30 - 29 dagar nånting. VÄRT.

fast ändå, det känns inte som att 10årsdagen är allt för långt iväg. 7 år. det låter som en lång tid.


well, jag borde verkligen inte spara dessa blogginlägg som några memoarer tills jag är en gammal tant och leker med mina små påhittade troll. det finns ingenting av värde egentligen. det är bara skönt att kunna ha ett ställe att skriva av sig på, skriva precis det man tänker på för tillfället. just nu, tänkte jag nog inte. men... varrå?

hejhejda!

the delightful bliss within a slightly beautiful kiss.


Kommentarer
Postat av: annika

åh jag saknar ju dig också!!

längtar verkligen till sommaren, för då lär vi ju ses igen? BAJS vad jag längtar!<3

2010-01-05 @ 13:44:28
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: annika

ja ni är jättevälkommna till mig också! vi kanske dra en liten sverigetrip-västerås-karlskoga-stockholm-gotland :D

2010-01-07 @ 10:28:52
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0