hemskt mycket hälsningsfras

hej!
har fotat lite idag, bara för att solen snuddade vid den iskalla snön, det glittrade sådär mysigt ni vet. ALLTSÅ, har jag varit ute i det skitfina vädret idag, kände mig glad i hela kroppen! gick även en sväng ner till pappsen och hämtade potatis, ha-ha, till en skitlöjlig hemmalabb. våra potatisar tog slut i går va. hah.

well, satt för en sisodär 12-13 minuter sen och lyssnade på Miss Li's ljuva stämma. kan tänka mig att gilla henne väldans mycket framöver känner jag. men paramore är för tillfället mitt digg. PRESSURE ÄR FRUTANSVÄRT HÖRVÄNLIG! skulle bara säga det. fick nyss en väldigt stor lust att pierca tungan också.. vet inte vart det suget kom ifrån, men jag ska fan överväga det med mig själv c:

skulle va skitakiul jö!

at the moment: elisabeth väntar på att helge ska komma hit nyrakad och fräsch med en 3a grädde så vi kan äta semlor och dricka kaffi tillsammas med elisabeth no.2, skulle va najs liskom.
hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0