framtidens förflutna täckt av guldklädda flugor

skulle kunna påstå att detta liknar en fet schimpans-bajja. inte vet jag dock om den så nyanserar sig i skärt eller gräddelint? men vet jag hur länge man har garanti på sin mobiltelefon? nej.

det kunde ha varit likamed semlor eller cupcakes, men i verkliga verkligheten var det bara en unken lukt av bulle med gröna väldoftande bölder. jag är lika sexig som charlie sheen i två och en halv man. egentligen vet jag inte varför det skränar i mitt rum? kan lika gärna stänga av. borde stänga av. har stängt av. synd bara att det inte är lika kul att störa sig på saker som att vara totalt nöjd.

ändå så fick jag min älskades öron att vibrera av musik till färgen av mörkt brun. nu bränner det i huden från lampan som stirrar på min arm. borde även stänga av lampan kanske? eller ta bort armen? nej, kan inte ärligt säga att jag lever för att amputera.. det förstnämnda får stå för min idé. ha en fin kväll. svälj en älg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0