forbidden thoughts

diggar lite till kings of leon i mitt elvis-rum. känns skönt.
har just målat naglarna med svart klister. eller var det nagellack? nja, det var nog... klister.
idag har varit en fin sådan. jag har känt mig lugn trots stress. det bästa var att niclas var hemma i mitt hem när jag kom hem till mitt hem, magnifika kärleksbakelse <3

du är det finaste i mitt liv.


det finns även dagar då man inte förstår hur likvärdiga människor kan bete sig "övervärdiga", see what i mean?
jo. dessa dagar kan bli veckor, månader och år om man inte ifrågasätter. kanske borde jag överväga att göra det? nä. no need for bitterness. sådan dynga slänger jag oftast över axeln som om det vore något jag duckade för. ibland skrattar jag åt det som om jag vore Gud. ibland låter jag det sätta sina spår i mig. ibland gråter jag.

som jag hörde tidigt imorse på samhällkunksapen: "religioner spelar ingen roll, människor är en och samma ras". existerar sådan intelligens även i tonåringars trångsynta värld? må hända, ibland. men fan inte alltid. jag kan frivilligt kräkas på tjejbagateller, s.k "ledare i tjejgäng" och diverse jävla-idiot skitsnack. då ska vi inte tala om vad jag tycker om att kräkas.

well, vädret dagen tillförde gjorde min dag livfull. äntligen dagsljus! jag älskar. fick mig även en trevlig sms-pratstund med en vän som varit närmare än vän. det var fint det oxå. kanske ska gå och lägga mig nu så jag orkar med morgondagen och allt vad den har att erbjuda.

en niclas nilsson med extra allt hade inte varit fel... dock får jag endast höra den mörka rösten i några minuter, sen ska jag låta klangen vila i mitt huvud i samma veva som jag somnar och sedan drömmer en rosa dröm om honom. prinsen <3



kisses and dipers


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är helt otroligt Underbar Min Älskade Dotter <3

2010-01-12 @ 12:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0