varmt regn öser ner, aldrig har vi varit med om en sådan värmebölja!

måndagmorgon och ny månad. typ årets finaste månad, den är speciell. antingen som ett kromosomfel eller som ett underbarn. ja mejna, dei finns jiu intä ejns tretti daga i denne måne. lite avdunstande vanlighet.

trejjjjvlitt ella? hoja.

jag känner ganska många som fyller år i februari faktiskt. på rak arm kan jag räkna att det är... 7 personer.
liiiite lurigt sådär. exklusive mig själv blir det dock bara 6 personer. platt manfall. eller manligt plattfall? hmh...

just nu väntar jag på niclas. han ska komma och hämta mig så att vi kan åka hem till honom och sova. känner att jag är i stort behov av att sova nu, just ikväll, till imorgon, i natt ska jag sova gott. eller va? som att jag inte brukar sova gott i niclas armar eller? näjuste.

well, jag borde väl inte fortsätta tråka ut de tappra läsare jag har genom att bara skriva en massa orelevant smörja. or should i? kanske ändå då... JAG HAR EN SÅN FET TRÄNINGSVÄRK I MAGEN, I VADERNA, ARMARNA OCH I LITE I RYGGEN, vaaaaaaaaaaaafffffffffffffföööööööööö? lite orättvist väl?

men jag var faktiskt dutti i dag och sökte sommarjobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0