slutbloggat?

det finns dagar då jag i förväg tänker "det ska jag skriva i bloggen!", men när dessa stunder inträffar slutar det alltid med att jag alltid glömmer vad jag tänkte skriva. så istället krafsar jag ner några meningslösa rader som ingen förstår förutom jag och min osynliga katt. jag vet inte. ska jag ta bort min blogg? jag frågar i syfte om att jag faktiskt enbart skriver en massa onödigheter och för att ingen läser den. kanske hade varit en skön idé?

hm.

när jag ändå är igång så kan jag säga att även jag är en av de som så hemskt gärna vill att snön kan ta sig i röven och dra. blev så fruktansvärt jävla sugen på sommar förut idag. nu känner jag att vinterilska börjar gödas inom mig. ah!

well, är det ingen som kommenterar ens detta inlägg så tar jag bort bloggen oavsett.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Näääe..tycker inte Du ska ta bort :o) <3

2010-02-06 @ 19:10:47
Postat av: Angelica

nae jag tycka inte du ska ta boort din blogg! ;>

2010-02-06 @ 21:27:12
URL: http://aangelicaoolsson.blogg.se/
Postat av: Amanda Lerman

nahj! här haru någon som läser bloggen din, och den är jäkligt underhållande. I vote : keep on going

poess!

2010-02-07 @ 19:12:44
Postat av: helge

nahajdo! här ska int tas bort nåe!

2010-02-08 @ 10:38:19
Postat av: J

Nej helvete heller! Jag gillar din blogg :)) Den är mysig!!:)) :*

2010-02-08 @ 21:43:55
URL: http://thelittleblackdress.blogg.se/
Postat av: Axel

jag läser den :)

2010-02-18 @ 18:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0