keepin' the stupidness in my gut

varför hela tiden försöka göra svårt extra svårt när det är sjukt mycket lättare att göra lätta saker lätt? hm, värt att tänka på! kanske är det så att vi egentligen röker snuskig alkis-tobak i fredspipa med fredrik reinfeldt och en turkisk indianstam? det vet man ju aldrig. hoppas kan man jämt, sen om just hoppet är så jävla bra att förlita sig på är ju även det en helt annan femma.

SHIT.

vilket svammel. jag tackar till de positiva kommentarerna om min blogg. får väl ta mig i kragen och dra mig i ögonhålan för att sedan försöka få fram några vettiga inlägg här framöver. går det helt åt (freds)pipan så lägga ja aaaaaaaav. ba så ni vejt :)

skulle egentligen bara tala om att rockarusellen hade rockat sig till roma igår och Rob Let's Go tog hem publikrösterna tillsammans med The Voice of Riot vilket var himlahimla lyckat! sen har jag nog oxå klippt pannlugg..tror jag..mjo.


tjingen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du e´liksom den Söjtaste Ungen i hela Världen <3

2010-02-13 @ 21:12:16
Postat av: matilen

jaa, det gkorde du ja! men eler hur,hon är helt störd :s

2010-02-13 @ 23:05:51
URL: http://matilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0