torsdagstrött

vet inte om jag är sentimental eller avslappnad. ganska olika känslor. fast, ganska lika. saknar niclas så in i helvete. varför var han tvungen att bli så jävla sjuk för? ah.

lyssnar på the almost, jävlarns mysiga. min mage gurglar lite, min mun smakar vaniljte och mest av allt vill jag bara somna utan att röra en fena. skita i att borsta tänderna, stänga av tvn, datorn och lampan. bara somna som en stock.

ska köpa lite skolgrejs imorn, typ block. typ pennor? tyyp.. sudd? vene.
tråkigt att lägga pengar på sånt.



gillar.

Kommentarer
Postat av: silver

skriv nå nyttra!

2010-08-31 @ 22:47:49
Postat av: olivia

rolig kommentar..........................bajs <3

2010-09-04 @ 20:14:38
URL: http://rhythmsforpenguins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0