helgöppet hela veckan

HALLÅ BLOGGERT!
känns som att mina lår klibbar ganska rejält. var rätt kulikul på jåbbet idag. roligast var att sluta :)
tänker fettttttttttttttttttttttt sova gott i natt hos FINA FINA FIIIIIIIINA nickemin. åhåjjåj. snodde en skön snickersruta på jåbbet idag, tyckte den såg kladdig å ful ut så jag döpte den till "personalfika", det tyckte felicen var så bra att hon klämde ett glädjetjut. sweet.

ska jobbe imorn mera, ganska najs. snyggisbejben annika hörde av sig på fejan idag och jag hoppas FETT att hon (kanske även sofi) kommer till gotland i helgen! då jävlar blir det åka av ute i fide, hoho! ska bara kolla läget med mami och få grön flagg så är allt lögnt.

ska packa snabba ryck nu och KÖRA MOPPE till stan och min päls. HEEEEEEEJRAA


crazy shithead

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ha en fin kväll! :)

2010-08-03 @ 18:51:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0