slem

  • blå eller orange? sova eller humor? tycka eller inte? skola eller koala? förkylning eller digerdöd?

inte fan vet jag. skulle jag veta nu så vet jag inte sen i alla fall. så varför veta? det finns så mycket att fundera på. ibland tror jag att det är det enda jag gör. funderar så att jag funderar om funderingar. nästan så att jag ältar. vem fan vill gå i skolan egentligen? varför ett arbete att vantrivas vid? det jobb vi gör idag är bortglömt imorgon. historia inom en vecka. dött inom loppet av en livstid. endast några få lyckas med framgång, resten lämnas till det vardagliga man lika gärna kan slopa. vara utan. slippa eller skippa. nåt jag hörde ur en suverän låt idag:

"we all wet our lips to prepare for the kiss that never came"

fyfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0