krigsakt

goin' out for dinner. känner mig fräsig! tvärtom. JAG ER LORTIG. ella? ELLA? ELLLLLLLLLLA? nope slope, inget sånt. lyssnar ju då som sagt på gorillaz. var en period i mitt högstadietiska liv då jag lyssnade ganska mycket på vissa låtar av detta band. känns som ganska lång tid sen. vene om jag fastnar idag riktigt.

FAKTISKT, så vare längesen jag fastnade ordentligt i ett band eller i en låt. tråkigt? jao.

 
jag och mina huvudmonster kalasar på cheese doodles i evig harmoni.
näfyfan vilket hyckleri.

ska nu måla naglar, kanske duscha - beror väl på ifall svettlukten stör någon. sen ska jag iallafall inte fokusera på mitt hål i hakan. även om det kan vara väldigt mysigt att peta på. wellwell, hejdidididi

Kommentarer
Postat av: niclas

du är bäst prutten <3

2010-04-11 @ 00:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0