kan bara se bajsnödig ut helt plötsligt

två hela dagar i rad = klapp på högra skinkan.
känner att jag är på g!

idag blev ju då den omtalade synundersökning av. inte för jag vet om den var så fruktansvärt omtalad, det var bara nåt jag skrev. inge fel på synen alltså! imorn = tråkig handledarkurs. sen får jag nog fanimig sätta fart med att börja köra biiiiiiiiiil. wiho.

fick reda på idag att nationella i engelska går av stapeln den 28 april. om två veckor ungefär. känns lagom mosigt, inte alls jobbigt faktiskt. (helt seriöst (har nämligen slutat vara oseriös)) hähä, parentes i parentesen! shit vad jag nördar. amen jo.

på frä-hä-da äre final i rockkarusellen, tråkigt att mistake inte kommer vinna dåra. niclas är ju så himla pepp/tagg och allt vad det heter inför denna tillställning. igår natt började han spela gitarr på mina revben, inte dåligt... eller? ganska dåligt faktiskt... fattar inte vad han drömmer om ibland asså.

weeeeeeeeeeeell. (tycka åm) blir väl att titta på TÄVÄ nurå och sen sova gott som bara kungar kan. för jag ska verkligen sova i natt, herrejösses vad jag ska sova! hejhej


ännu en bajsnödig bild.

Kommentarer
Postat av: Mamma

..haha...Lav jo =)

2010-04-24 @ 09:28:01
Postat av: Johanaaaa

Sötnos :)

2010-05-07 @ 21:09:40
URL: http://thelittleblackdress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0