JAG ÄLSKAR NICLAS NILSSSSSSON!

ATJEEEENA!

snöppsnöpp ja vill ha snöpp!
(fick jo de i onsda's, häh)

men imorn bär det av till stan i min racerbil.

hejdahejda



tillägnat ägget:
vaaaaaaaaaaaaaaad skulle jag göra utan dig? skulle säkerligen vara helt och hållet jävla vilsen. börjat käka kottar och dricka kåda. du är så jävla fenomenal att jag knappt vet vart jag ska sätta ner mina fötter! sättet du muppar dig på får mig att seriöst vilja asgarva så hårt att jag börjar spotta dig i ansiktet! som jag har sagt flera gånger, du vet, när du smyger upp bakom mig från ingenstans och börjar pussa mig i nacken så det kittlar sådär mysigt, det kan ibland göra hela min dag. ibland kan det även göra mig skitglad från att ha varit förbannad på något. du är så fruktansveeeeeerrrrrtttt jäkla underbart kalasbra! finns ta mig fan ingen som sover så jävla gott som jag gör bredvid dig. haha, vafan kom det ifrån? well, snart har vi ett år på nacken min älskkkkkkkkkkkkkling. hoppas för hela mitt förgyllda liv att vi alltidalltidalltid är tillsammans. känns som att detta håller tills vi dör. jag älskar dig verkligen med ALLT vad jag är värd. herregud <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0