AYEAH!

det är ju så galet jävla bajs-i-brallan-skönt med sol och värme! synd bara att det inte kan vara fint väder i stan. det känns ju lite sådär att det nästan ska vara nollgradigt där liskom. synd ba.

kändes knappt som att det hade varit lov när jag idag kom tillbaka till skolan. SHIT vad tråkigt det var. ah, jag dör. bara två månader kvar, FOOOOOKUSERA. kinda' need that.

skulle ju då på synundersökning idag för att jag har börjat gå in i saker, bl.a min sovrumsdörr och diverse lyktstolpar. eller så är sanning en helt annan? jo, det är den ju. synundersökningen är till för att jag ska kunna få klartecken till att (finally!) kunna få övningsköra. ska på såndär handledarkurs på onsdag ba. känner att det kommer bli kalaskul att sitta och lyssna på nån jag inte känner i 3,5 timme från kl. 17 till 20.30, YEAH!

men javene om jag ljuger eller talar sanning. något jag alltid är seriös om är iallafall hur jag känner för niclas. han har ju varit (och är) den människa hela mitt liv har kretsat runt sen i maj 2009. snart ett år guys. gaaanska ballt.

well, jag tänker inte skriva hejdå. låter en skitläcker bild avsluta detta inlägg. heppa!


Kommentarer
Postat av: mickisbajsarockså

MJAHAHAHAHAHAHAHAHA, förstår du att du gav mig dagens garv?? Jag kan verkligen se mig dig gå in i alla lyktstolpar ^^ MJAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

ps, din snyge jävel!

2010-04-13 @ 19:45:06
Postat av: olivien

haha! fan va schysst. ajo, har lite ont i pannan nu, ett horn hit och dit men annars är det fina fisken fan ;D

2010-04-13 @ 20:43:06
URL: http://rhythmsforpenguins.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du e´Bäst `El Skruttu` <3 (fniss)

2010-04-15 @ 09:39:47
Postat av: Maja

Så jäkla fränt hår!

2010-04-15 @ 10:02:54
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0