snor

fan vad jag verkligen inte är aktiv, någon får slå mig på fingrarna c:


menne, under dagarna som har passerat har det inte hänt något häftigt i mitt liv. jag har tyckt synd om baby som har blivit smittad av mig och ligger nu hemma med 39 graders feber ;(


har iof haft 2 prov denna vecka och ett sista ska klaras av imorn, jävla historiaskit. blööö
men wth, det får gå som det går :) blev precis klar med bokanalysen och det känns sjukt gött!
så den ska nu skickas till guszilla (haha, maddes och tildas nick på gunilla) sen ska jag verkligen sova asgott.
fick ju lov att MYYYYYSA MED ÄÄÄLSKLINGSNICLAS IKV! :D:D:D:D:D:D:D:D:D han kom hem till mig efter repet den söten! åh, puss <3


nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0