mockingbird

stötte på det ordet på bussen imorse. lite skumt. visste inte vad det betydde, men tog reda på det när jag kom hem. härmfågel... tydligen. hm. värt.


JA! precis. det låg en jättetrött niclas vid min sida imorse, så mysigt att jag nästan dog. alltså, jag vet inte hur många gånger jag har fått självmordstankar bara av att behöva kliva upp och gå ifrån en så varm och mysig varelse i min säng. för jobbigt bara! vill inget hellre än att stänga av alarmet och somna om. min icke...

skolan var en ganska bra skoldag. fick trevligt sällskap av nicolas hela vägen till solbergabadet, sen skulle han åt ett håll och jag åt ett annat. men kulikul var det och inte lika trist blev det att gå i det dåliga vädret :)

just nu väntar jag på pälsen, jag saknar honom så fort han inte är i närheten. söten hade tydligen tråkigt hemma så han plattade håret och körde till busstationen för att träffa sin flickvän i en kvart innan hennes buss gick hem :p just nu repar han. med harry's. på fenix.

ajo, nu börjar idol om 2 minuter och slutligen skulle jag bara berätta om att jag har skrivit klart referatet. SÅ JÄVLA SKÖNT!

HUJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0