mittbena,



hej på er.
first view at saras leende utan stål. fan vilka vackra tänder alltså! åren har tagit sin rätt med andra ord (eller bokstäver). var och hämtade mina nytrashade jeans på JC idag, vilket reslulterade i en liten pratstund med martin och 200 spänn mindre på kortet. trevligt, jeansen blev helt okej. inte suveräna, men helt okej.

NICLAS HAR LAGAT MIN MOBIL! helt otroligt vad glad jag blev! underbar är han, min man. JAAAAAA!

köpte även en jävligt fräsch paljettväst i svart på bikbok för 250:-, så idag var tydligen spenderarbyxorna på(?) yes, och för tillfället känner jag mig lite febrig :/
skulle egentligen ha varit i full färd med att sminka mig och göra mig i ordning för 20-årsfirande, men icke. det blir inget av med det, känner att jag måste vila upp mig ytterligare. kanske till morgondagens inflyttningsfest hos mulle? joho, för den ska jag på!

sååå hej läxor, idol och sömn! puss-fylle-niclas




out for now

Kommentarer
Postat av: Saris

Aww, tack gumman, de betyder värkligen mycket att du tycker att min atänder blev fina <3 :)

Huuu Krya på dig!!

Behäver dig i veckan! <3<3

2009-09-18 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0