hola amigos,

är lagom sliten idag.
kan inte säga annat än att det var skitroligt igår! garvade brallorna av mig tillsammans med angelica, haha! annars var det väldigt trevligt överhuvudtaget hemma hos mulle, förjävlig värme dock. men det var ju bara att gå ut med jämna mellanrum.


niclas är bäst i världen.


vi sov hos kalven och angelica i natt, och blev väckta utav samma man som ringde till niclas telefon och sa att frukosten var serverad i stora salen. det var verkligen jätteuppskattat och galet gott! frallor liksom, yammi! resten av dagen har varit väldigt slö, har inte alls pluggat som jag egentligen skulle ha gjort. istället spelade jag, niclas, kalven och angelica basket med en fotboll nån halvtimme innan jag skulle ta bussen hem, det var skitkul! menne, nu ska jag minsann dra mig i nackskinnet och börja med bokanalysen.


herra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0