förkyld skoldag,

ja, precis så :)

väldigt chillig sådan! <--- mvg
överraskade min fina pojke med att bara stå mitt framför honom runt kl. halv 12 sådär. det var kul.
han är söt, och vi tittade på prison break, kan nog hända att jag mot förmodan gillar det.

var ganska pigg idag faktiskt, känns som att den snablarns förkylningen är på resande fot vilket känns otroligt bra. SARA HÄGBOM FICK TA UT SIN TANDSTÄLLNING IDAG EFTER TRE OCH ETT HALVT ÅR! helt sjukt, standin' ovation guys!

si mamí, jag borde ha pluggat massamassa idag... men det har jag inte gjort, bara ytterst lite :}
det är jag som förlorar på det så det är bara att sätta fart, ska lämna denna nöjeslåda och räkna lite matte för att ett prov är på g! :)

imorn är det EN lektion, outstandin'. annat än romaskolans jävla gå-till-klockan-tre-varje-dag-schema. jag kan helt ärligt säga att jag tycker mycket om gymnasiet, JAJAJA! körv. fan vad härligt det känns att skriva ner det som försiggår i min skalle, tumme upp! (y) [illustration av två parenteser och ett "y"] om några timmar kommer niclas och hämtar mig, jag ska sova hos honom, ska bli så myyyyyyyysi. brabrabra. JA!

imorn är det fredag, min andra dag i skolan denna vecka, dennis födelsedag och för övrigt en helskön dag. puss fredag!

jag tycker förresten om det stundande vädret sjukt mycket! VAR HÄLSAD LJUVA HÖST!

heddo, take care poopies!

Kommentarer
Postat av: SariBoo

Aww, tack gummsi, du får se resultatet imorron :D :D !! ^^) <3

2009-09-17 @ 20:19:15
Postat av: bullen

jaförfan! full fart, fyfan. jag börjar 8 och slutar 15.30 3/5 dagar ;D haha, värre än romaskolan fan.

2009-09-17 @ 20:23:52
Postat av: mastah

men jo, blälä, värre än roma för dig ja din stackel :( och saro, JAG SKA SEEEE! :D:D:D first thing in the mornin' sa vi ju :p

2009-09-17 @ 20:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0