español amigos!

jag är fan ganska bra ändå. klarade spanskaprovet utan större problem, så galet skönt pga minimalt plugg :)
missade såklart några av orden som vi skulle översätta för att jag inte kom ihåg helt enkelt. men wth, det gick bra som as enligt mig! :D

minuset idag (om det ens kan räknas som ett minus) som egentligen kanske bara var en miss i protokollet. mannen min hade ju namnsdag idag va, helge, för er som vill veta. självklart så satte jag mig INTE i kaffis, drack mitt kaffe och läste tidningen som jag brukar idag. nejnej, allt för att missa namnsdagen :p så jävla jävligt så jag nästan har lust att snyta mig i buddhas hår.

jaja, han är iaf väldigt söt ändå :) träffade andrea en snabbis idag också, snackade lite om skolan och om jobbiga människor, haha! well, jag saknar JOHANNA PISCH CHRISTENSSON!


måste säga att jag är assugen på det svarta håret igen!
dammit, vad säger ni? svart eller ljust?







over n out

Kommentarer
Postat av: andrea

Som lång och trogen vapendragare så har jag sett dig i de flesta varianter av hårfärg och jag röstar på SVART för det var jäkla bajssnyggt.

2009-09-30 @ 19:55:36
URL: http://lowhighlife.blogg.se/
Postat av: liven

men ja! jag har väldigt och jävligt stor lust till SVART.

2009-09-30 @ 20:06:12
Postat av: ickismickis

SVART FFS!

2009-09-30 @ 22:04:48
Postat av: helge

go black baby :)<3

2009-10-01 @ 12:04:57
Postat av: J

Men du söte!! Jag saknar dig också liksom! Och Jag tycker du ska ha det du känner för! Du passar i båda, men kanske ska vara svart ett tag igen då? ;) PUSSS!!

2009-10-07 @ 09:25:25
URL: http://thelittleblackdress.blogg.se/
Postat av: EMMASLEMMABÄÄÄSTelskeolivisen

men jag säger ljust .. för att .. det är så fint!

2009-10-07 @ 18:36:51
Postat av: OLIVUSSSSS

men emmiemmaslemma, haha! <3 ba fö att du ska va sötar! jag eh... är sugennnn på svart vavava, men har funderat på ljust underhår :D vi får väl se hur vi exprimenterar! sisi, johanna är bäst i världen. puss pannkaka!

2009-10-08 @ 08:59:30
Postat av: annika

mörkbrunt med svarta slingor typ, DÄ Ä NÄJS<3

2009-10-18 @ 22:03:31
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0