springbreak!

eller kanske vacaciones de otoño? hade ju varit rätt grymt att dra iväg på en skön solsemester såhär i de lediga dagarna. faktum är att en himla massa folk gör just det. de drar iväg. flera av mina peeps ska iväg, ställena är bl.a spanien, barcelona och turkiet. vart ligger avundsjukan om inte i topp?


jävla bra låt där, som även är tildas ringsignal.
kul att det var så jag upptäckte den! hade inte engagerat mig i att börja lyssna på papa roach förrän jag fick höra last resort. helt sjukt vad JAG GILLAR! höj

ja och igår gick det tydligen bra för harry's. svinbra ljudtekniker hade de på fastivalen som anordnades i jkpg. från hultsfred, way out west och allt vare va :) SUPADUPA!
sen äre bara att skriva upp på TO DO-LISTAN att rösta på harry's! 5 hela rocknävar i luften! gå in på www.bandit.se/unsigned och rösta för bövelen! :D
några bilder på harry's skadar ju inte näthinnan:

kim på finalen av rockkarusellen!


kim och niclas på finalen av rockkarusellen! röjig bild som fan!


akustiskt gig från rockkvällen i säves aula! akustiskt = ingen martin


BABY! så jävla snygg.


martin och axel från niclas studentmottagning!


martin på niclas studentmottagning!

och det var det, :)
själv kan jag ju då glädja mig med att niclasminälskling kommer hem till mig i natt och sover, SÅ JÄVLA MYYYYYYYYYS! ja, det enda han gör är att göra mig glad. så snablarns gladerblader helahela tiden! :)))))))))
inte nog med det så blir det 3 asmysiga dagar på resande fot tillsammans med pojken, :')




over n' out!


Kommentarer
Postat av: Valle

Vad lirar dom för musik? låt mig gissa typ Screamo? ;)

2009-10-19 @ 14:28:05
Postat av: olivia

typ screamo, typ våldspop :)

2009-10-20 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0