SHIBBY!

fruktansvärt tuff dag i plugget idag. lite underligt att den faktiskt lyckades vara ganska mysig trots en massa heavy shit-ämnen :)

well. imorn har jag och sara bestämt att vi ska besöka studie- och yrkesmässan i rackethallen och dra införbi fenix en sväng för att se the voice of riot spela lite akustiskt. skitmysigt! det blir även lite innebandy, en träningsmatch så att säga c: sen tar jag bussen till min kärlek. si, si.

för tillfället så sitter jag ihopkrupen i min säng och funderar på hur jag ska packa min väska imorn för att undvika ryggskott... ska ha med mig en jälla massa saker, gymkläder bl.a. fick ju för mig att jag skulle träna knäet innan skolan imorn :p blir så pga att grupp 2 gör labb imorn så vi i grupp 1 har ingen lektion va ;) riktigt fett! jäjä. jag måste säga att jag är jävligt nöjd med att jag lyckades plugga ifatt matten idag, helt sjukt att jag numera ligger i fas med planeringen, haha! :D


och för att göra detta inlägg lite intressantare så slänger jag upp en bild på mina nya pjucks!
röda converse för bövelen, så fine så fine. puss på dem.

nu ska jag plugga lite spanska innan det är dags för sängen :))

hejhöpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0