mysteriet på greveholm

har aldrig stött på bättre julkalender. ändå så gick den i rutan när jag var runt 3 år. menne, moder min spelade in den på VHS och jag tittade sedan på julkalendern mitt i sommarn. now that, makes TOTALLY sense. right?

anyway, jultidningarna kommer numera i slutet av oktober, det är ju trots allt en ganska "julig" månad... jajuste, 200 pesetas för denna ljuvliga DVD med 4 timmar och 18 minuters kvalitetstid. hur bra som helst! kanske en aning skumt, men jag och bejbej ska titta på den ikv. ska bli så snablarns kul! ._.
så nu väntar jag bara på att han ska komma och hämta mig, pojkii <3



"upp som en sol, ner som en måne" - uttalas på bred skånska


Kommentarer
Postat av: J

Sv: Klart jag ska hjälpa dig oliviviviiia:D:D Vi får sätta oss ner vid en dator någon dag så ska jag visa dig allt jag kan!! Och hayley williams skulle jag vilja stjäla stämmbanden av och opperera in!! haha usch, men ja!



Mys med Greveholm:D



PUSS!

2009-10-19 @ 21:13:08
URL: http://thelittleblackdress.blogg.se/
Postat av: annika

haha vettefan asså(a) men klart det skulle vara kul!:D:D:D:D

hahah enj det är lite svårt att förklara också;E<3<3



saknar dig och fan älskar dig.

2009-10-19 @ 22:35:10
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0