kulturnatten

tjenahejsan!

tänkte slänga upp lite bilder från gårdagen, kommer nog videos om någon dag oxå. ska försöka fixa det :)
afromusiken/dansen var jättehäftig till en början, men blev lite tjatig efter ett tag. det är ju inte direkt någon variation ;p dansen var inte heller speciellt märkvärdig, men det var kul att se på!

den akustiska biten i almisbiblan var däremot jättemysig, stinas ensemble var sjukt bra! likaså riot, både johanna och stina har skitfina röster. (ja johanna, det haru verkligen!) mistake var sist och även det var jättemysigt, jag gillar verkligen akustiskt kan jag tala om :) låtarna framhävs verkligen helt annorlunda, skitbra vare helt enkelt!


the voice of riot, bra som as! skithäftigt att victor började beatboxa mitt i en låt :)

 det brukar sluta med en eller ett par bilder :)

menne, tack för mig. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0