dags för uppdatering!

mja. fyfan va kul! det var ju fett med längesen actually. haha, som jag har skrivit tidigare så borde jag verkligen inte ha blogg... määh.

för de som antecknar (ja, mickis uttryck) sååååe... tjänade jag 100 spänn igår på att svälja en hel sked full av sambal oelek, ni vet, sån där chili-pasta. det var inte det godaste jag har smakat men wth. YES! sen en till kul grej, inte grek. JAG OCH BBBBBABY SKA TEEE STHLM PÅ ONSDAG! wööh! men först ska han och spela med harry's i jönköpning... alltså lämnar han mig ensam på gotland. slå honom från mig när ni ser honom, deal?

jää, nu börjar jag. höjjj!


Kommentarer
Postat av: mickisssssssss

woooow, jag har ett eget uttryck liksoooom :p

2009-10-16 @ 14:45:32
Postat av: liven!

ja! jaba fan va coolt! så bra, så bra :D

2009-10-16 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0