skallebank hela dan varje dag

sämsta jävla morgonen i mitt liv. NEJ. nu överdrev jag så fett att mina öron nästan kröp ner på halsen.
men det var inte så jätteroligt att vakna med huvudvärk faktiskt. det kan man ju kanske få slippa, såattsajje.
visserligen gick det över och kom sedan tillbaka till och från. men inte förrän jag var hemma vid halv 3 kunde jag göra någonting åt det. sara gav mig iof en ipren, men det hjälpte knappt. slängde i mig en ibumetin när jag kom hem, och ja... nu är värken så gott som väck c:


asum!
skulle ju vart klassfiesta i källunge av alla ställen på gotland ikväll, men så blev nu inte fallet. INSTÄLLT PGA SVININFLUENSA! nej, javene egentligen, men ägaren av huset blev iaf sjuk. whatever. NU iaf, så blir det kanske nån chillkrök hos julius, min beste ven! ska bli skitkul! :D


jesus amalia, johannes döparen och davids son JAG LYSSNAR JÄTTEGÄRNA PÅ DENNA LÅT:

Kommentarer
Postat av: men vem tror du?

åh, jag är din beste ven! <3

2009-11-28 @ 22:26:25
Postat av: jag tror inte! jag vet.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, ja du är min beste ven! <3

2009-11-28 @ 23:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0