sejpej

HÄJ BLÅGGÄN!

imorse när jag vaknade mådde jag prutt. hade ont i huvet och ögonen var inte me, de hängde typ. sen när jag hoppade på bussen var jag för slumrig att jag inte kunde titta ut. det gjorde ont i ögonen. när jag väl var framme i skolan och fick träffa tilda, madde och sara så släppte allt. fyrade av ett fettigt asgarv nästan det första jag gjorde. SÅ JÄVLA SKÖNT! så jävla sköna brudar. fan vad glad jag är att ni numera finns i min vardag. PUSS på det. really <3





efter att jag sen hade varit och tränat mitt knä på korpen, vilket jag gör varje måndag och onsdag, så skulle niclas in och besikta bilen och ge tillbaka mitt bankkort. sen var han så kopiöst gullig och skjutsade mig ända hem. jisses vad det satt fint alltså! som en smäck i en potatissäck! slapp komma hem mitt i natten typ. tju! tack bejbej c:

när jag kom hem så fick jag reda på att kvällsmaten blev hemmagjord pizza. FY VAD GOTT. ah. bra liv. nu sitter jag på mitt rum och skriver i min sketna blogg. ska verkligen snart hoppa in i duschen och sedan plugga och sova :) spanskaprovet blev inte av förrän nästa vecka heller, suveränt!


tjing!


Kommentarer
Postat av: maddlur!

du är SÖTSÖTSÖT! Vi är oerhört glada att vi har dig din fjäies! underbartskratttussilulljättemegaglada! C:<3!

2009-12-04 @ 18:29:12
Postat av: oliviur

men shiet, bästa bananer! PUSSSSSSS

2009-12-04 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0