no hablo inglés

jonas brothers är bra men blir inte kompletta förrän dem får könshår och blir snygga i ansiktet.. jag menar seriöst.. dem är duktiga.. men fyfan va fula dom är :P hansson är ett snyggare band.

berättelse:

klockan var 9 och jag skulle göra mig i ordning inför dagens äventyr.
Men väl inne i köket upptäcker jag att jag kvällen innan tydligen skaffat mig en gigantisk fyr :O
men icke ska man vara ledsen för en sådan grej,
när man kan vara glad och utnyttja den till att banga på en riktigt fet tjej.

SLUT

berättelse 2: the return of the jedi

jag vaknade och insåg att jag hade glömt att göra min läxa.. men innan jag gick till skolan
så bad jag min hund att äta min läxa.. och sa att jag hade glömt att göra den till läraren för att min hund hade ätit att den för att jag hade glömmt att mata hunden i förrgår. det viktigaste är att man har varandra sa läraren och gav mig en belgisk våffla. Den va god.. men..................,. suspekt .. yes.. you heard it

1337 sp43k 15 g4y

Slut!


/Axel och Niclas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0