mornin' isn't rising

bloggar från la escuela.
i bussen till skolan nyss så lyssnade jag på paramores nya album, Brand New Eyes, så jävla bra så det inte är sant!
jag är totalt och fullkomligt kär i Hayleys röst, (vilket jag hade glömt, eller förträngt om man väljer att säga så) hon är en så otroligt duktig sångerska. shit bananas.

well, denna låt fastnade jag för efter ignorance, listen!

paramore - looking up

samtidigt som jag satt i bussen och lät förnuftet dra iväg i takt med musiken så började jag fundera på möjliga tatueringar tills 18årsdagen. fan va sugen jag blev på att göra det medsamma, funderade starkt på att placera bläcket på underarmen istället för i nacken. men vafan, jag har ju 1 år och 3 månaders betänketid liskom, höhöhöh

 

nu ska jag kila till kaffis och när niclas vaknar kommer han att få handskas med väldigt illaluktande kattbajs. stackarn :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0