ibland, ibland inte

asså... det känns inte alltid så bra att tänka på vad som hände den 18 oktober 2008. visst, mitt knä har återhämtat sig och sådär. till och med efter 2 operationer inom ett år, en mindre och en större. men ändå, det är ju inte helt säkert att jag kommer att kunna dansa ohämmat i framtiden... tanken på sättningar i knäet far ju runt i skallen på mig typ jämt.

dessutom så har jag ju numera ett skabbigt ärr att handskas med, hade jag inte gjort snedsteget i södervärnshallen för över 1 år sen så hade allt varit på sin plats. eller?


inte för att låta bitter. men det har fan inte varit roligt alla gånger.


Kommentarer
Postat av: Saraaa

Huuu!!! ser ju inte nice ut. Blaha! har dom häftat ihop ditt ben eller ;) ??

2009-11-01 @ 15:57:24
Postat av: oliven

amen typ, det kallades tydligen agraffer enligt mor min :) ser lagom nasty ut.

2009-11-01 @ 18:52:54
Postat av: annika

stackare =/ I MISS U.

2009-11-02 @ 13:13:02
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: Mammi

..bara våga "anklaga" Di själv..får Du inte :o) Olyckor händer bara! Vet ju att Världens Bästa Olivia ännu (efter operationen) Rehab-tränar sitt Knä Duktigt <3

2009-11-02 @ 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0