foersta ädvänt bejbi!

FÄTT sajja ja bare.
maj gad vad mycket jag har tryckt i mig idag alltså c:
faktiskt är det lite mammas fel att det blev så, hon lagar så fruktansvärt god mat.


så idag dök alltså hela lyckliga familjen upp och jag blev skitglad när erik sprang in i dörren! eller ja, när han kom innanför dörren. det var verkligen allt för länge sedan jag såg av honom.

liten aning bajs på niclas som inte kunde vara med pga inspelning.
still, i love him.



hoja! nu halvligger jag här i min säng och jäser. är fetans nöjd med dagen och tyckte att det var skitmys att vandra runt i stan med andrea på julskyltningen! alla tummar upp c:

anders och erik skapade minst sagt ett mästerverk dagen till ära, take good look!
  
 
 

surfin' bird typ


Kommentarer
Postat av: andrea

jaodue, det var väldigt trevligt måste jag hålla med om!

2009-11-30 @ 06:58:57
URL: http://lowhighlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0