beautiful day

dagar med fint väder är bra dagar.
shit vad glad jag blev när jag insåg att jag slapp gå till korpen i duggregn!
det gjorde lite av min dag c:
tanken på att jag har en genomgullig pojke gjorde det hela ännu bättre, hanäbest <3

sen skare även bli så sjukans kulikul att se nvr mind i kväll :DDDD
deras första gig någonsin går av stapeln i kväll på fenix! SKITKUL! :D

annars så sitter jag just nu på mitt myspysiga rum och dricker te samtidigt som jag drar mig för att börja skriva på min uppsats om människans utveckling... men det är väl bara att ta sig i kragen och dra sig i ryggraden :)

well, let these girls rock the house tonight!


för övrigt så tycker jag att detta är dagens låt:



nu väntar duschen! hejhöpp c:

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

DU ÄR BÄST I HELE JÄVLA VÄRLDEN!

så dutti :'



hihi

2009-11-20 @ 17:19:17
Postat av: Mammi

Kvinnodjur är duktigare än männen. De gör mjölk och ungar. Och så kan de både värpa och ryta.

(Katja, 6 år)



Med tanke på de´ Vi pratade om i Bilen ;o) LoveU' <3

2009-11-20 @ 19:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0