we are the light in the tunnel, that's all.

DET ÄR NORMALT ATT FIXA BLOGGDESIGN VID 02.19 EN LÖRDAGSKVÄLL/SÖNDAGSMORGON!
eller?

kanske inte. men så var nu fallet för mig, BLEV SÅ BENGANS NÖJDER! *sjuttiotusengladagöbbs!*
så imorn, eller idag är det ju då en väldigt speciell dag. en väldigt speciell 6månadersdag...



vi firar det med rödvin, god mat och ett jättejättemysigt skumbad.
sjung hallelujah och knäpp med fingrarna, fanfarer och granater!


- förälskelsen som stundade utvecklades till gemensam, trofast och unik kärlek. känslan av att vara nykär satte sina spår i både dig och mig. du vet nu så mycket väl att jag älskar dig med allt vad jag är värd. hjärta, själ och sinne. alltid vill jag att du ska finnas för mig. aldrig vill jag att något ont ska hända dig. som en blixt ur ett vackert sommarväder vände du upp och ner på hela mitt liv. jag fullkomligt avgudade det. ingen annan levande varelse har någonsin tidigare lyckats få mig att känna såhär. du fyller mig med värme, du fyller mig med kärlek, du fyller mig med tillit, du fyller mig med livsglöd. men mest av allt, så fyller du mig med glädje. förstå hur mycket du betyder för mig, Niclas. förstå det. detta är vår verklighet, en saga utan slut, en väg utan hinder... jag citerar mig själv: "vi leker en kär lek och vi älskar det."




the used - tunnel



"let's hear it for happiness, let's hear it for tears,
let us pray for fulfillness, with no god in game,
music brought us together, music made us play,
i will keep on playing as long as you will play it today."

Kommentarer
Postat av: jag tror jag heter mickis, eller?

nääää, eller...är det nu man ska säga grattis? njaa, kanske, eller OKEJ. GrÄtTiS!

2009-11-15 @ 12:29:40
Postat av: olivvvvus

WÄHÄJ! THÄÄNKS MIIIICKIIISSS! :DDDDDDDD

2009-11-15 @ 13:54:49
Postat av: Mammi

Jaaa...Jisses vilken Känsla!<3 Love U'

2009-11-15 @ 18:29:47
Postat av: nickepicke

helt underbart :')

2009-11-16 @ 12:51:44
Postat av: oliven

niclas, du är helt underbar! :')))

2009-11-16 @ 16:30:02
Postat av: Anonym

ååh finaste låten typ :DDD

2009-11-23 @ 21:40:00
URL: http://linneaelffors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0