mina öron hänger i granen

shit min sneda mittbena. är för sjukans dålig på att uppdatera såhär i juletider känner jag.
skriver man blogg borde man ju skriva iallafall ett litet inlägg om dagen... well, vissa lyckas inte.

menne, jag skulle ju då bara säga att jag nu sitter här i mitt iskalla rum spritt språngande naken och känner mig en aning bajsnödig. det beror antagligen på att jag åt så HIMLA MYCKET bruna bönor förut. har hört att det får fart på tarmarna. nu var ju det inte sant någonstans. eller jo, det där med bruna bönorna kan kanske ha innehållit en skvätt sanning. men det var ju inte huvudsaken i texten.

min söta kusin tittade förbi hogrän i söndags. sjukt fin tjej med sjukt fina ögon. helt mörka, nästan svarta.
jisses vad finfinfinfinfinfinfinfin!


SE VAD SÖT!


nu ska jag minsann slå in diverse julklappar innan jag nannar kudden! c:
adjöss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon e´ba' för himla Söjt..hoppas Vi får Gosa mycket me´Henne i Helgen!! Du e´Söt <3

2009-12-22 @ 22:53:58
Postat av: matilen

I know! hon är otrolig... :S ;d haha!

Men helt noll koll på sammanhang liskom! ;d

2009-12-22 @ 23:04:32
URL: http://matilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jamen gudja! din nya kusin är ju helt förbövelen jättemysig!

åh, jaaa :')

2009-12-23 @ 01:06:32
Postat av: niclas

men åh, ja hon är allt för bövelen jättefin och mysig! :')

åh, puss på dig!

2009-12-23 @ 01:08:01
Postat av: niclas

oj nu blev det 2 inlägg här,

eller ja, detta blir det tredje, men det får väl gå antar ja :)

jag är bajs <3

2009-12-23 @ 01:08:48
Postat av: oliven

haah, du är söt! pussbajs babybajs

2009-12-23 @ 01:42:12
URL: http://rhythmsforpenguins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0