in his arms, guys!

hej hörrni,
sitter för tillfället i blåbärsprinsens säng. jag skriver, lyssnar på kings of leon och längtar tills bubbs kommer hem med käk. är hungrig oxå med andra ord. mjahaja, jag skriver oxå med x just för att jag är lat, inte för att provocera eller för att jag tycker att det är coolt. NAHAJDA.

på tal om en väldigt stor liten sak, så har jag nu äntligen fått träffa min nykläckta lilla pusskusin idag. jisses i mina osynliga kalsonger vilken liten bakelse! shit mittbena. plåtade den lilla raringen med siupadiupakameran och mats kommenterade just det, "shit vicken kamera diu har asso, där ligga man fan i liä asso, haha" typ så. tyttere va sköj! c: ellen är för övrigt en helt otroligt söt liten pluttjej med gulligull små händer och fötter! åh, vilket sockersnufs <3

just i detta nu hoppas jag på att kärleksbubblan är på god väg hem med mat till mig, han skrev faktiskt nyss att det var ohyggligt halt på vägen så att han var tvungen att köra snigel. men hellre att det tar tid än att något dumt händer, för det fasar jag över. well, vi ska ta det lilla lugna ikväll dårå. truman show varvat med kärlek, ömma kyssar och hjärtevärmande blickar. låter det bekant? ja, det är nog så varje gång klockan slår mystimme. helt och hållet underifrån och bart, lite fuzz oxå and we're good too go. baby, i'm in your arms tonight.

ha det så fint nu, alla som orkade läsa ända ner hit
pyss

Kommentarer
Postat av: Mammi

..åhh va Ni e´GulliGosiga ;o) PUSS..å vilket litet Ellen-Gryn..:o)

2009-12-12 @ 21:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0