hoppa i gräset

mina gräshoppor växer inte som de ska.
jag antar att jag inte borde fritera...

IDAG HAR JAG KÖPT SKITFINA LEGGINGS OCH EN SKITNÄÄÄÄÄJS JULKLAPP TILL HERR NILSSON!
fan vad bra jag är. fan vad bra niclas är. FAN VAD BRA JOHANNA ÄR!
kan inte säga annat än att jag är fruktansvärt glad efter att ha fikat med johanna över en chai-latte och en lussekisse (en bit kladdkaka till johannan)! tydligen så är det ömsesidigt att vi får varandra att bli så gladerblader.
jag shit mittbena, PUSSJOHANNA! och tack för idag, really babe <3

helgen har varit underbart möjs, jag älskar niclas så mycket att jag skulle kunna springa  flera miljarder varv runt jorden. now that's a way to do it. kanske bode prova att springa iaf ett varv? börja nån gång i 90-årsåldern eller så? c; SNÄJS

well, bilderna som jag nu ska slänga upp är ren glädje och ren kärlek.
jag älskar min familj, pojkvän och mina finfiniga vänner.
till sist vill jag även säga att jag högst av allt vill ha fred på jorden.
gud är allas vår fader, må vi göra honom gott så länge livet frodas.
mja, eller så slutar vi överdriva där...

ELLEN! shitvafin <3


otroligt söt liten tjej c:


niclas
älskas-mest-i-världen-av-olivia nilsson


kärleksboll med mysglasyr, snygg frilla!





jag pussar på mina gräshoppor, hej

Kommentarer
Postat av: niclas

åhhå, hjulklapp till meig! :D

jagerbert.

vad är det för leggnings!? vavavava???? :D

2009-12-14 @ 21:50:07
Postat av: oliven

JO! duesåbert! mjihihahahahahahihihi, de e lila sammets leggings! puss-så-fina!

2009-12-14 @ 21:54:04
URL: http://rhythmsforpenguins.blogg.se/
Postat av: niclas

älskling! jag har skrivit på facebook jue

2009-12-14 @ 22:04:04
Postat av: andrea

middagen är färdig!

2009-12-15 @ 06:58:22
URL: http://lowhighlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0