GLÖGGPARTA!

idag ska det, för min del och några fler, fikas advent. faktiskt så är det ju andra advent idag.
hoho, jag står tydligen för glöggen. för jäklarns gytt! nicke nilltroll är ännu inte hemma.
men jag har en överraskning till honom. dock sitter den snart fast i mitt rum så han måste komma hem till mig för att överhuvudtaget blir överraskad av överraskningen. knepigt? nja.

jag har väldigt stor lust att slänga upp en massamassa bilder här. men jag har inga kloka motiv.
måste vara lite kreativ nu i veckan känner jag, det var ett tag sen. har bara pluggat den senaste månaden känns det som. suck hockeypuck. jahajja, så nu är det väl dags att skrapa rutan med en färgglad vindrutetorkare och be till guds ben att det ska bli nå fint vinterväder, eller? jag menar, snön lär ju inte komma förrän i mars och ligga kvar till juli. kul! då blir det en festlig skolavslutning må jag säga. det hade ju vart nåt.

nu skriver jag bara för att skriva. no goodie. snarare poopie, som nickenamnam hade sagt.
herra!


en ganska snygg bild på ägaren av denna blogg.
HAH! ajuste.


Kommentarer
Postat av: Mammi

...aaajuste...<3

2009-12-06 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0