fint med socker

har blivit väldigt förkyld på grund av snufsipupp. vene om jag diggar det fullt ut.
men imorgon, mina vänner, så är det ju faktiskt nyårsafton och 2009 är fett nära sitt slut.
helt sjukt vad mycket saker det har hänt under mitt 2009 alltså, ganska fint när man tänker tillbaka så :)

well, håret är väldigt svart just nu. det lär blekna lite efter att jag har tvättat det några ytterligare gånger.
men imorn ska min kära mor lägga i lite blonda slingor på mig eftersom att jag kände att det blir sjukt livlöst utan någon annan färg. så, slingor, can't wait, ska bli sköj!

mjamjo, FIN nyårsmiddag, FIN klänning, FINT sällskap och väldigt FIN pojkvän kommer att göra min dag imorn känner jag. hoppas innerligt på att denna plötsliga pruttförkylning släpper lite tills dess :) niclas, mulle och jag var tom så duktiga att vi köpte pangpang för dryga 800-lappen idag, MHAH! :))))))))))

nu ska jag snart lägga mig tätt intill, ihopslingrad med hjärtat och sluta mina ögon med ett leende på läpparna, sova gott med andra ord c: hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0