el primero día de diciembre equivale a un día maravilloso

första dagen i december är likamed en underbar dag

dock, har min dag inte varit allt för underbar :/
den har kantats med lite illamående och halvt om halvt feber, stannar hemma imorn för att vila upp mig lite.
har ju klarat mig ifrån sjukdomar sen i september så jag hoppas inte direkt på att det blir nån förkylningsepidemi
nu bara för att jag varvar ner lite mitt i veckan.
det hade varit alldeles för orättvist. med tanke på alla läxor som samhällsprogrammet spottar ut till en. YAY.

well, du står mig så otroligt nära hjärtat Niclas. som jag sa igår, "jag kan inte förstå att min själsfrände bara var ett stenkast bort". du sa att du inte brukar gilla sånna djupa poetiska uttalanden, men att du gillade detta.
helt otroligt alltså, jag vill verkligen inte att detta ska få något slut. aldrig.


pyss

Kommentarer
Postat av: a

jag gillar burkar!

2009-12-01 @ 20:15:27
Postat av: o

men vaddå burkar?

2009-12-01 @ 22:07:36
Postat av: a

" du sa att du inte burkar gilla "



2009-12-02 @ 18:23:35
Postat av: o

HAHA, vad roligt! :D

2009-12-02 @ 23:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0